Olet tässä:
 

En enää kiihotu

Miksi minä en enää kiihotu, kun minä yritän itsetyydyttää?

Olen joskus kiihottunut, mutta silloin en ole voinut itsetyydyttää.

Kun sitten olen yrittänyt itsetyydyttää, niin en kiihotu.

Vaikka katson aikuisviihdettä, niin en kiihotu. Eikä se aikuisviihde enää kiinnosta minua, eikä oikein koko itsetyydytys.

Siitä on varmasti jo jotain 3 kuukautta, kun viimeksi laukesin itsetyydytyksessä.

Vastaus

Hei

On tavallista, että seksuaalinen halu vaihtelee. Joskus sitä on enemmän ja joskus vähemmän. Siitä ei tarvitse huolestua.

Kiihottumista voi vähentää esimerkiksi

  • paineet kiihottumisesta
  • väsymys
  • kuormitus ja stressi
  • ahdistus ja masennus.

Itsetyydytyksestä voi pitää taukoa, jos ei ole halua.