Talin jääminen terskaan ja suuseksi
Minulla jää aina talia terskaan, vaikka pesen sitä päivittäin.
Estääkö tämä vaiva seksin harrastamisen? Voiko toinen antaa minulle suuseksiä?
Tarvitseeko minun tästä olla huolissaan? Eikö kondomi suojaa riittävästi?
Vastaus
Hei
Talin jääminen terskaan ei estä seksiä. Toinen voi antaa sinulle suuseksiä, jos haluatte sitä molemmat.
Sinun ei tarvitse olla tästä huolissasi.
Kondomi suojaa seksitaudeilta. Se estää myös talin menemisen suuhun.