Kondomin käytön kokeilu
Haluaisin ostaa kondomeja ja kokeilla sitä sooloseksissä, mutta onko se tarkoitettu vain yhdyntään?
Voiko sitä käyttää väärin? Ja voinko samalla vetää käteen ja antaa siemensyöksyn tulla kondomiin?
Vastaus
Hei
Kondomia ei ole tarkoitettu vain yhdyntään.
Yhdynnässä kondomi suojaa seksitaudeilta ja naista raskaudelta.
Suuseksissä kondomi suojaa seksitaudeilta.
Voit hyvin kokeilla kondomia myös sooloseksissä. Kondomin käyttöä kannattaa harjoitella juuri sooloseksissä.
Sooloseksissä kondomin käytössä ei ole väärin käyttämisen riskiä.
Voit antaa siemensyöksyn tulla kondomiin, jos haluat.
Lue ohjeet kondomin käyttöön: Suojaudu seksitaudeilta