Miten pääsen murehtimisesta eroon?
Miten pääsee eroon turhasta asioiden murehtimisesta? Minä murehdin usein menneisyydessä tekemiäni virheitä, vaikka niitä ei voi enää korjata. Samoin pelkään tulevaisuudessa tapahtuvia asioita, vaikka sekään ei auta mitään. Miten pääsen eroon tällaisesta? En osaa nauttia oikein mistään, kun koko ajan murehdin ja pelkään.
Vastaus:
Turha murehtiminen vie paljon energiaa. On varmasti ikävää murehtia koko ajan. Mieti mitä teet silloin, kun et murehdi? Esimerkiksi itse en murehdi kun katson lempielokuvaa. Kirjoita muistiin ne konstit. Käytä konstia aina, kun huoli hiipii mieleen.