Suuseksisuojan käyttäminen
Miten suuseksisuoja laitetaan pillun ja peräaukon päälle?
Vastaus
Hei
Näin laitat suuseksisuojan vulvan päälle:
- Avaa suuseksisuojan pakkaus.
- Ota suuseksisuoja pakkauksesta.
- Levitä suuseksisuoja tasaiseksi.
- Aseta suoja vulvan päälle niin, että se peittää koko alueen, johon suu koskettaa.
- Pidä kalvoa paikallaan käsin tai pyydä kumppania pitämään suojaa paikallaan.
- Käytä vain yhtä puolta suojasta. Älä käännä sitä käytön aikana.
- Heitä suoja käytön jälkeen roskiin. Samaa suojaa ei voi käyttää uudestaan.
Näin laitat suuseksisuojan peräaukon päälle:
- Avaa suuseksisuojan pakkaus.
- Ota suuseksisuoja pakkauksesta.
- Levitä suuseksisuoja tasaiseksi.
- Aseta suoja peräaukon ja ympäröivän ihon päälle.
- Varmista, että alue pysyy peitettynä koko suuseksin ajan.
- Pidä suoja paikallaan käsin.
- Käytä vain yhtä puolta suojasta. Älä käännä sitä käytön aikana.
- Heitä suoja käytön jälkeen roskiin. Samaa suojaa ei voi käyttää uudestaan.