Olet tässä:
 

Sankareiden kevätretki Heurekaan

Teimme Hyvinkään Me Itse -yhdistyksen sankareiden kanssa kevätretken Heurekaan lauantaina 30. toukokuuta.

Lähdimme aamulla junalla kohti Tikkurilaa ja suuntasimme Heurekaan. Jokainen sai kierrellä Heurekassa itsekseen. Jotkut halusivat kierrellä yhdessä taustauen, omaisen tai avustajan kanssa.

Kävimme Heurekassa myös lounaalla.

Ruokalistalla oli

  • rakuunalla maustettua juuresosekeittoa
  • falafelejä, pikkelöityä punakaalia, turkinpippureita sekä yrttidreamfraichea
  • pitkään haudutettua porsaanniskaa pippurikastikkeella sekä paahdettua parsakaalia
  • paahdettua välimerenperunaa
  • riisiä.

Heurekassa kiinnostavinta oli avaruusaihe ja kuussa kävely.

Kävimme myös ulkona kokeilemassa miltä tuntuu olla pyörätuolissa.

Kuvia tuli napsittua myös.

Paluumatkalla poikkesimme vielä Tikkurilan asemalla jätskillä.

Haluan kiittää Me Itse -yhdistyksen Sankareita. Olen iloinen, että reissuun lähti mukaan 12 osallistujaa.

Haluan kiittää erityisesti Marikaa, joka taustatuen roolissa mahdollisti tämän hienon retken. Kiitos ajastasi, järjestelyistäsi ja siitä, että olet ollut tärkeä tuki meille ryhmäläisille. Arvostamme kaikkea työtäsi yhteisten tapahtumien eteen.

Haluan kiittää myös Eija-Liisaa, joka lähti mukaan retkellemme. Eija-Liisa nousi aamulla Riihimäeltä samaan junaan kanssamme ja oli mukana tekemässä päivästä mukavan ja onnistuneen.

Lämmin kiitos myös Me Itse -yhdistyksen toimiston väelle Tampereelle. Olette tukeneet ja auttaneet meitä Hyvinkään Sankareita monin tavoin. Kiitos välittämisestä!

Toivotamme teille kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kesää!

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihana retki!
Kirjoittanut Matias Saarikoski
Nähdään syksyllä
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Mekin käytiin eilen Vaasan torilla, kun siellä oli myös Pride-tapahtuma-
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.