Elina bloggaa
Tuleva syksy jännittää
Töihin paluu lähestyy. Vaikka olen kokenut tämän monta kertaa aiemmin, ensimmäinen työpäivä jännittää joka vuosi. Jännitys ei johdu siitä, etten […]
Päivä Tallinnassa risteilyllä
Kävin äidin ja isän kanssa päiväretkellä Tallinnassa. Matkustimme Gabriella-laivalla. Heräsimme aikaisin, sillä lähdimme kotoa jo kello 7.30. Vaikka olen käynyt […]
Kiitos ja kohtaaminen
Olen tehnyt siivoustyötä toimintakeskuksessa vuoden ajan. Työni on pääasiassa vessojen siivousta. Olen oppinut pitämään siitä enemmän ja enemmän. Ennen siivous […]
Mun tarina peliriippuvuudesta ja velkaantumisesta
Tämä on henkilökohtaisin teksti, jonka olen kirjoittanut. Haluan kertoa teille mun peliriippuvuudesta ja velkaantumisesta, koska uskon, että en ole yksin […]
Miksi paniikkihäiriötä ei oteta tosissaan?
Minulla on paniikkihäiriö. Paniikkihäiriö ei näy ulospäin, mutta kun kohtaus tulee, se tuntuu koko kehossa. Sydän alkaa hakata, tuntuu että […]
Sankareiden kevätretki Heurekaan
Teimme Hyvinkään Me Itse -yhdistyksen sankareiden kanssa kevätretken Heurekaan lauantaina 30. toukokuuta. Lähdimme aamulla junalla kohti Tikkurilaa ja suuntasimme Heurekaan. […]
Sohvaryhmässä voin olla oma itseni
Käyn Sohvaryhmässä Hyvinkään nuorisotilalla keskiviikkoisin kello 16-20. Sohvaryhmässä vietämme aikaa yhdessä, laitamme ruokaa ja pelailemme. Sohvaryhmään on helppo mennä juuri […]
35 vuotta ja luotan tulevaan
Täytin 35 vuotta. Tänä vuonna vietin syntymäpäivää rauhallisesti. Ja juuri sellaisesta juhlimisesta minä tykkäänkin. Menimme syömään ravintolaan puolisoni ja hänen vanhempiensa […]