Esileikin tavat
Nuollaanko esileikin aikana sukuelimiä ja pyllyä? Imeekö mies naisen nännejä ja puristeleeko tissejä ja pyllyä? Ollaanko esileikin jälkeen yhdynnässä?
Vastaus
Hei
Esileikkiin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Esileikissä voi tehdä sellaisia asioita, joita molemmat haluavat tehdä.
Esileikissä voi olla esimerkiksi suuseksiä, jos molemmat haluavat sitä. Suuseksissä kannattaa käyttää suuseksisuojaa.
Esileikin jälkeen voi olla yhdynnässä, jos molemmat haluavat sitä.