Missä olisi kehitysvammaisille sinkkuleiri?

Missä olisi kehitysvammaisille sinkkuleiri?

Vastaus:

Kehitysvammaisille ei taida ollaan missään varsinaista sinkkuleiriä. Ajatuksesi sinkkuleiristä on kuitenkin hyvä. Olen kertonut siitä kehitysvammaisten leirejä järjestävälle taholle.

Mutta erilaisia leirejä aikuisille kehitysvammaisille on olemassa. Esimerkiksi Kehitysvammaisten Tukiliitto järjestää erilaisia leirejä.

Helmikuussa Tukiliitto järjestää yhdessä Hyvinvointilomat ry:n kanssa hyvinvointiloman aikuisille. Leirin päivät ovat 13.– 18.2.2017. Leirin teema on valokuvaus ja ystävyys. Leiri järjestetään Loma- ja kurssikeskus Koivupuistossa Ylöjärvellä.

Tämä leiri on tuettu loma ja hakuaika päättyy 15.11.2016. Leirille pääsevät maksavat siitä itse 90 euroa. Voit kysyä tästä leiristä suoraan Tukiliitosta Veijo Nikkaselta. Voit kysyä, olisiko sinulla mahdollisuus päästä tälle leirille. Hänen sähköpostiosoitteensa on veijo.nikkanen(at)kvtl.fi.