Ylis’festareiden esiintyjät? Eskoon ystävänpäivän disko

Onko ensi vuonna Eskoosa ystävänpäivä discoa ja millon se on? Onko tullut jo Ylis’festareille ensi vuoden esintyjät?

Vastaus:

Kysyin Eskoosta, milloin ystävänpäivän disco on. He eivät vielä tienneet. Discon järjestäjä vaihtelee vuosittain. Joskus se on Eskoo ja joskus paikallinen tukiyhdistys. Lupasivat ilmoittaa, kun ajankohta selviää. Laitan siitä ilmoituksen Verneri.netin ajankohtaisiin.

Linkki Verneri.netin ajankohtaista sivulle (www.verneri.net/selko).

Kävin katsomassa Ylis’festareiden Facebook-sivuja. Siellä ei vielä kerrota ensi vuoden esiintyjiä.

Kannattaa seurata Ylis’festareiden Facebook-sivuja. Kaikki festareihin liittyvä tieto kerrotaan siellä.

Pääset lukemaan Ylis’festareiden Facebook-sivuja tästä linistä (www.facebook.com).