Lohturuoka
Mitä tarkoittaa lohturuoka?
Vastaus:
Lohturuoka on ruoka, jonka syöminen tuo hyvän olon. Lohturuokaa tekee mieli esimerkiksi kun väsyttää tai masentaa. Lohturuoka voi tuoda mieleen hyviä muistoja.
Mitä tarkoittaa lohturuoka?
Vastaus:
Lohturuoka on ruoka, jonka syöminen tuo hyvän olon. Lohturuokaa tekee mieli esimerkiksi kun väsyttää tai masentaa. Lohturuoka voi tuoda mieleen hyviä muistoja.