Yksinäisyys
Kaveri valittaa jatkuvasti yksinäisyyttään. Olen yirttänyt saada hänelle apua Verneristä, mutta mikään ei tunnu auttavan. Mitä vielä voisi tehdä?
Vastaus:
Onpa ikävää, että ystäväsi on yksinäinen. On todella hienoa, että olet yrittänyt auttaa häntä. Vernerin kirjeenvaihtopalsta on yksi keino yrittää löytää ystäviä. Harrastaako ystäväsi mitään? Harrastuksissa ihmiset usein löytävät ystäviä. On tärkeää päästä omasta kodista liikkeelle. Uusia ihmisiä on vaikea tavata, jos ei liiku ihmisten parissa. Tsemppiä!