Rakettitouhut vaan jatkuu ja vahinkoja tulee

Rakettihommat voisi lopettaa kokonaan, itse en ammu koskaan rakketteja. Säästyisi monelta vahingolta, jos niitä ei ammuttaisi.

Vastaus:

Olen samaa mieltä. Raketteja pitäisi ampua vain ammattilaiset. Niitä ei pitäisi myydä ollenkaan yksityisille ihmisille. Mitä mieltä muut Vernerin lukijat ovat? Laitan tämän kysymyksen myös Minun mielestäni -palstalle. Siellä voi aiheesta keskustella lisää.

Pääset tästä Minun mielestäni -palstalle (www.verneri.net/selko).