Miten pääsen sokerista irti kokonaan??
Minkä takia minä en pääse sokerista irti kokonaan? Että en syö esimerkiksi keksiä ja pullaa, jäätelöä ja limpparia? Nyt mulla on mennyt suuhun keksiä ja limpparia. Minä en laittaisi suuhun sokeria, jos saan seksiä tai juttukaveria tai olen ystävän kanssa. Ennen en syönyt sokeria, kun seurustelin kahdeksan vuotta miehen kanssa ja sain seksiä koko ajan.
Olen saanut seksiseuraa Suomi24, Facebookista ja Tinderistä, koska mua haluttaa koko ajan. Löysin Vernerin kautta mös kaukosuhteen. Ollaan vaan pidetty yhteyttä ja soiteltu, mutta ei koko ajan…
Mutta mulla on ongelmanna miehet, koska minun sisko sanoo, että sulle on vain miehet tärkeitä ei mikä muu. Vai pitäskö mun ruveta lesboksi? Mutta mä haluan olla miesten kaa miellumin!
Vastaus:
Joskus ongelmana voi olla se, että haluaa päästä kokonaan eroon jostain. Eli tekee itselle liian tiukkoja tavoitteita. Niitä on vaikea toteuttaa. Mitä mieltä olet, onko sinun tavoite hyvä sinulle? Mikä olisi tavoite, jonka pystyisit myös pitämään?