Mitä on fistaaminen?

Mitä se oikein tarkoittaa, kun monet miehet kyselevät minulta esimerkiksi, että fistaanko minä? Jotenkin se kai liittyy seksiin. Minä en ymmärrä sitä, koska en minä tykkää seksistä miesten kanssa, mutta silti miehet yrittävät saada minua siihen.

Vastaus:

Fistaaminen tarkoittaa nyrkin laittamista emättimeen tai peräaukkoon. Miehet käyttäytyvät hyvin huonosti, jos kyselevät sinulta tämmöisiä. Näiden miesten kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Sano ei, lähde pois ja kerro jollekin turvalliselle ihmiselle asiasta.

Kuten itse kerroit, et tykkää seksistä miesten kanssa. Mihinkään seksiin liittyvään ei tarvitse, eikä pidä suostua. Fistaaminen voi olla vaarallista terveydelle. Se voi sattua ja alapäähän voi tulla repeämiä. Muista, että oma kehosi on hyvin tärkeä, eikä kukaan saa koskea sinuun huonosti.