Mistä lesbo löytää ystäviä?
Olen lesbo ja asun pienellä paikka kunnalla, enkä ole löytänyt itselleni seurustelukaveria. Mistä minä löydän itselleni ystävän? En halua sekaantua deitipalstoille. Voitko neuvoa mua mistä löydän samanlaisia ihmisiä?
Vastaus:
Pienellä paikkakunnalla voi kenen tahansa olla vaikeaa löytää seurustelukumppania. Moni käyttää nykyisin netin deittipalveluja seuran etsimiseen. Mutta on hyvä, että tiedät, ettei sellainen kiinnosta sinua.
Onko Seta:n toiminta sinulle tuttua? Seta on järjestö, joka puolustaa seksuaalista tasa-arvoa. Setalla on Suomessa useita paikallisjärjestöjä. Olisiko näistä kaupungeista jokin melko lähellä sinua:
- Helsinki
- Jyväskylä
- Kajaani
- Kotka-Kouvola
- Lahti
- Kemi-Tornio
- Oulu
- Tampere
- Marienhamn
- Rovaniemi
- Lappeenranta
- Pori
- Kuopio
- Turku
- Vaasa?
Seta järjestää erilaista toimintaa. Sen kautta voisit tutustua uusiin ihmisiin. Toiminta on kaikille avointa. Jos omalla paikkakunnalla ei ole toimintaa, niin silloin on lähdettävä kauemmaksi.
Tästä linkistä pääset Setan sivuille (www.seta.fi).
Sivulla on lista paikkakunnista ja linkit niiden nettisivuille. Tsemppiä seurustelukumppanin etsintään!