Talvi tulee
Ulkona on niin viileää, että talvi voisi ihan hyvin tulla. Muistan, kun muutama vuosi sitten ensilumi satoi jo Lokakuussa. Saa nähdä käykö tänä vuonna samoin. Vuodet kun eivät ole veljeksiä.
Vastaus:
Kyllä tosiaan alkaa olla jo kylmä. Yöpakkasia on luvattu jo Etelä-Suomeenkin. Lapissa satoi lunta. Jostain luin, että pitkään jatkunut lämmin sää voi viivästyttää talven tuloa. Olet oikeasssa, että vuodet eivät ole samanlaisia.