Hei, olen Karoliina Olkkonen
Hei! Olen Karoliina Olkkonen. Minut palkattiin Kehitysvammaliittoon koulutusassistentiksi Paikka Auki II -hankkeeseen. Aloitin työt lokakuussa. Saan tässä kuussa itselleni myös työparin.
Olen koulutukseltani kodinhuoltaja. Valmistuin Helsingin Diakoniaopistosta vuonna 2015. Olen työskennellyt muun mmuassa siivous- ja keittiöalalla.
Vapaa-ajalla näen ystäviä ja toimin vapaaehtoisena nuorten toimintakeskus Hapessa sankarikaverina. Siellä opastan uusia nuoria ja otan mukaan toimintaan.
Tässä blogissa kirjoitan työstä Kehitysvammaliitossa yhdessä työparini kanssa. Hän kirjoittaa oman esittelynsä myöhemmin, kun on aloittanu tehtävässä. Kirjoitan myös niistä ajatuksista, mitä uuden oppiminen minussa herättää. Ja niitä on paljon!