Kehitysvammaisten sinkkuohjelma

Miksei ole sellaista kehitysvaimmaisten sinkkuohjelmaa televisiossa?

Vastaus:

Ehkä televisio-ohjelmien tekijät ajattelevat, ettei kehiytysvammaisten sinukkuohjelma saa riittävästi katsojia. Yleensä televisiossa esitetään ohjelmia, joilla on paljon katsojia.

Voit kysyä asiasta vaikka Yleltä. He ottavat mielellään ohjelmatoiveita vastaan.

Voit:

  • Laittaa sähköpostia osoitteeseen ohjelmapalaute(at)yle.fi.
  • Soittaa puhelimella numeroon 020 690 414. Puhelinpäivystys on avoinna maanantai-perjantai kello 10-12.
  • Lähettää kirjepostia osoitteeseen: Ylen Ohjelmapalaute, PL 61, 00024 Yleisradio.