Seksuaalinen hyväksikäyttö
Raiskaus on Suomessa aina erittäin vakava rikos, josta saa tuntuvan rangaistuksen. Ja pahoja ihmisiä on sekä miehissä että naisissa. En pidä sellaisesta ajatusmallista, että heitä olisi vain jommassakummassa sukuopuolessa.
Vastaus:
Olen samaa mieltä. Sekä miehet että naiset tekevät pahoja asioita. Raiskaus on vakava rikos, joka vaatii voimaa. Miehet ovat yleensä naisia voimakkaampia. Siksi raiskaajissa on enemmän miehiä kuin naisia. Mutta myös naiset käyttävät miehiä seksuaalisesti hyväkseen. Seksuaalista hyväksikäyttöä on monenlaista.