Kärsivällisyys

Miksi kehitysvammaiset miehet eivät ole vielä kärsivällisiä. Haluisin löytää miehen, joka olisi kärsivällinen.

Vastaus:

Kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja erilaisia. Miehiä on kärsivällisiä ja ei-kärsivällisiä. Aivan samoin kuin naisissa on sekä kärsivällisiä että ei-kärsivällisiä. On tuurista kiinni, millaisen miehen löytää. Kärsivällisyyttä voi myös oppia. Voitte oppia sitä yhdessä.