Voinko hankkia kissan?
Minä asun huoneessa, joka on noin 30 neliön kokoinen. Onko tämä huone liian pieni, että hankkisin kissan ja se olisi täällä koko ajan?
Vastaus:
Kyllä sinun kotisi on riittävän iso. Yksi kissa ei tarvitse paljon tilaa. Mutta kissa tarvitsee kuitenkin tekemistä. Huoneessa on hyvä olla kissalle esimerkiksi kiipeilypuu. Kissan vessa-astialle täytyy myös olla suojaisa paikka. Kissan pitää päästä vessaan aina, kun sillä on hätä.
Mieti kissan hankintaa tarkkaan. Kissa voi elää jopa 20 vuotta.