Pissaa suuhun
Onko vaarallista, jos mies kusee naisen suuhun tai pilluun? Mä haluaisin, että mies pissaisi suuhuni ja pilluuni.
Vastaus:
Jos olet terve ihminen, niin pissa ei ole vaarallista. Voit niellä pissaa pieniä määriä. Pillussa pissa ei haittaa, jos sitä laitetaan sinne silloin tällöin. Pissassa on kuitenkin bakteereja, jotka voivat aiheuttaa tulehduksia.
Muista, että seksitaudit voivat levitä myös pissan välityksellä. Virtsatietulehduksen aikana ei pidä leikkiä pissalla.