Asuntolassa yksi asukas ei voi hyvin

Asun asuntolassa ja luulen, että täällä yksi asukas ei voi oikein hyvin. Hän on alkanut puhumaan ja nauramaan itsekseen, tuijottaa usein toisia ja tekee kädellä natsitervehdyksiä. Hän ei ole ennen tehnyt sellaista. Sanoin asiasta ohjaajalle, mutta hän suuttui ja sanoi, että muiden asiat eivät kuulu minulle. Teinkö minä jotain väärin? En halua, että kukaan voi huonosti.

Vastaus:

Et ole tehnyt mitään väärää. Hienoa, että olet huolissasi asuintoveristasi. Oletko kysynyt häneltä itseltään, miten hän voi? Ota asia uudelleen puheeksi ohjaajien kanssa. Sano, että olet huolissasi. Joskus toisen outo käytös voi myös pelottaa muita asukkaita. Teillä muilla asukkailla on oikeus kertoa, jos jokin asia pelottaa. Teit aivan oikein.