Minua ei vieläkään uskota
Mutta, jos minä sanon, että netistä löytyy, niin minua ja nettiä aluettaan haukkua valehtelijaksi ja sinuakin, koska kukaan ei usko mitään. Minä haluaisin mennä tavalliseen jumppaan, mutta he kieltävät sen asian, koska minulla on epilepsia. Minulla ei saisi olenkaan olla itsemääräämisoikeutta?
Vastaus:
Sinun pitää jutella näistä asioista siellä asuntolassa. Ihmettelen, miksi sinua pidetään valehtelijana, jos kerrot, että aikuisille on olemassa jumppaa. Kyllä jumppaa on tarjolla kaikenikäisille ihmisille. Oletkohan ymmärtänyt oikein?
Olen vastannut sinulle näihin kysymyksiin muutamia kertoja. Sanon saman kun olen sanonut aikaisemminkin. Vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole siellä asuntolassa hyvä olla. Oletko miettinyt, että muuttaisit jonnekin muualle?
En voi ottaa kantaa siihen, millaisessa jumpassa voit käydä. Toivon, että voit keskustella asiasta ohjaajiesi kanssa. Kysy, voisiko joku heistä tulla sinun mukaasi jumpaan. Voit myös mennä lääkäriin ja kysyä lääkäriltä mielipidettä asiaan.