Miksi unelmoin tyhmiä asioita?

Jokaisella ihmisellä on hyvä olla unelmia, mutta miksi minulla on tyhmiä unelmia? Sellaisia, jotka eivät toteudu koskaan. Nytkin unelmoin siitä, että asuisin itsenäisesti omakotitalossa miehen kanssa ja hän olisi minun itseni lisäksi homo ja autistinen. Vaikka olisimme molemmat autistisia niin eläisimme yhdessä itsenäisesti ja seurustelusimme keskenämme. Kodissamme olisi paljon akvaarioita, joissa olisi paljon eri kaloja. Mieheni olisi kiinnostunut niistä minun laillani ja hän olisi eräs asuntolan ohjaaja. Miksi unelmoin tällaisesta?

Vastaus:

Unelmat eivät ole koskaan tyhmiä. Ihminen tarvitsee unelmia. Ihminen on ihminen, koska hänellä on unelmia.

Joskus unelmat toteutuvat joskus taas ei. Älä luovu unelmistasi. Minusta ne eivät ole mahdottomia. Ja vaikka kaikki eivät koskaan toteutuisi, osa voi toteutua. Sinun pitää kuitenkin itse miettiä, miten unelmasi voisivat toteutua.