Miten kehitysvammainen voi päästä töihin?

Miten pääsen palkkatyöhin? Miten paljon kehitysvammainen voi tienata palkkaa?

Vastaus:

Verneri.netissä on hyvät työaiheiset sivut. Laitan vastauksen loppuun linkin sivuille, joita voit käydä lukemassa.

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä omaan sosiaalityöntekijääsi. Voit keskustella hänen kanssa, miten pääset alkuun työnhaussa.

Palkka riippuu ihan siitä, mitä tekee. Kun kehitysvammainen ihminen on palkkatyössä, hänen kuuluu saada samaa palkkaa kuin muut samaa työtä tekevät.

Pääset tästä linkistä lukemaan työ-sivuja (verneri.net/selko).