Asuntola on ilkeä
Hei
Minusta tuntuu että, minun asuntolani koko ajan haukkuu minua ja minun äitiä ja minun poikaystävääni. Vaikka väittää, että ei hauku. Mutta minä en usko heitä. Kukaan ei tee asian hyväksi yhtään mitään.
Minulla on itsemääräämisoikeus. Mutta heidän pitää aina puuttua siihen, että minä en saa tehdä mitä vain.
Vastaus:
Onpa kurja tilanne.
Miten olet yrittänyt ratkaista asiaa? Oletko kertonut asuntolan henkilökunnalle, miltä sinusta tuntuu? Oletko pyytänyt tilanteen selvittämiseen apua? Onko jotain muuta, mitä voisit itse tehdä tilanteen muuttamiseksi?
Tsemppiä!