Minun asunnossa ei kuunnella minua

Hei!

Eikö se ole niin, että minun asuntolani ohjaajien pitäisi kuunnella minun huoliani, eikä haukkua minua. Mutta minun asuntolani ohjaajat eivät kuuntele. Haukkuvat vain minua, vaikka se ei kuulu ohjaajien toimenkuvaan haukkua asukkaita koko ajan.

Vastaus:

Kurjaa, että sinusta tuntuu, että ohjaajat haukkuvat sinua.

Oletko kertonut ohjaajille, miltä sinusta tuntuu? Oletko kertonut, miten toivot heidän puhuvan sinulle?

Miten itse puhut ohjaajille? Puhutko sinä heille ystävällisesti? Kuunteletko sinä, mitä heillä on sanottavaa?

Yleensä asiat selviävät parhaiten, kun niistä puhuu ystävällisesti. Voisit vaikka yrittää näyttää ohjaajille esimerkkiä. Jos sinä puhut heille ystävällisesti, ehkä hekin puhuvat sinulle ystävällisesti?

Tsemppiä!