Keskustelupaikkoja
Hei. Onko sinulla minulle tiedossa jotakin paikkaa, missä voin keskustella kavereitten kanssa? En tarkoita Kaveripiiriä, mut joitakin muita paikkoja?
Vastaus:
Hei
Ensi vuoden alussa avataan uusi, helppokäyttöinen sosiaalisen median palvelu. Palvelun nimi on Kohdataan. Kohdataan-palvelussa voit keskustella kavereiden kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin.
Kerron heti, kun palvelu on avattu.
Entä tunnetko jo Villiklubit?
Villiklubit ovat kaikille avoimia kohtaamispaikkoja.
Villiklubeja järjestetään
- Helsingissä
- Joensuussa
- Jyväskylässä
- Järvenpäässä
- Karjaalla
- Oulussa
- Seinäjoella
- Tampereella
Turussa - Ylivieskassa.
Tästä linkistä pääset Kehitysvammaisten palvelusäätiön -sivulle. Sivulla on lisää tietoa ja lista kaikista Villiklubeista.
Villiklubit järjestää Jotta kukaan ei jäisi yksin -hanke. Pääset hankkeen Facebook-sivulle tästä linkistä: Jotta kukaan ei jäisi -yksin (www.facebook.com)