Ihastuminen
Oon ihastunut, mutta en uskalla kertoa sitä toiselle. Ollaan oltu paljon yhdessä. Kahdestaan ja porukassa. Asutaan samassa asumisyksikössä. Se huolehtii tosi paljon musta, kun mulla on epilepsia. Saan kohtauksia, niin se sitten hän tulee siihen ja soittaa hoitajalle.
Vastaus:
Kiva kuulla, että olet ihastunut. Ihastuminen on mukava tunne.
Miksi et uskalla kertoa ihastumisesta?
Ihastumisesta kertominen voi olla toiselle kohteliaisuus. Se voi olla toiselle imartelevaa.