Uusi Chucky-elokuva
Hei
Tiedätkö onko tulossa lisää uusia Chucky-elokuvia vuonna 2020?
Vastaus:
Hei
Löysin netistä tiedon, että Chucky-elokuvien tekijä suunnittelee kahta uutta elokuvaa. Siitä en löytänyt tietoa, julkaistaanko uusi elokuva vuonna 2020.
Uusi Chucky-elokuva
Miten voit tietää elokuvan nimen, muttet tiedä tuleeko elokuvateatteriin?
Vastaus:
Sinä olet hyvin kiinnostunut Chucky-elokuvista. Oletko nähnyt ne kaikki?
Minä en ole katsonut yhtään Chucky-elokuvaa. Etsin sinun kysymyksiisi vastaukset internetistä. Siellä kerrotaan elokuvan nimi, mutta ei kerrota milloin se tulee elokuvateattereihin. Tämä tarkoittaa sitä, että elokuvaa ei esitetä elokuvateattereissa. Jos haluat nähdä sen, sinun täytyy ostaa elokuva DVD:nä tai ladata se netistä.
Uusi Chucky-elokuva
Miksi sinä sanoit, että pitäisi tulla uusi Chucky-elokuva. Mutta milloin se tulee? Tietääkseni sanoit sen jo viime vuonna 2015.
Vastaus:
Elokuvantekijät eivät ole kertoneet tarkkaa aikaa, milloin uusi elokuva tulee. Siitä on esitetty arvioita ja olen käyttänyt tuota arviota vastauksessani.