Naimisissa ja lapsia
Hei
Mistä sitten tietää, että sillä Chuckylla on vaimo ja lapsi? Onko myös tällä nykyajan Chucky:lla vaimo ja lapsia?
Vastaus:
Nyt en osaa varmasti vastata. En ole katsonut Chucky-elokuvia. En tiedä, onko Chuckyllä elokuvissa vaimo ja lapsia. Luulen, että ei ole, koska Chucky on elokuvissa lasten lelu, nukke.
Chuckyä ei ole oikeasti olemassa. Chucky on elokuvien mielikuvitushahmo.