Koronavirus ja Suomen talous
Mitä jos talous menee kuralle?
Riittääkö rahaa enää terveydenhoitoon ja että pääsee lääkäriin ja saa eläkettä ja voi asua ryhmäkodissa?
Uutisissa sanotaan että mennään taantumaan.
Vastaus:
Koronavirus tosiaan huonontaa Suomen taloudellista tilannetta. Mutta vaikutus on tilapäinen. Taloudessa tapahtuu aina muutoksia. Välillä taloustilanne on huonompi, sitten taas parempi.
Suomen hallitus voi parantaa taloustilannetta monin tavoin.
Kyllä rahaa riittää terveydenhoitoon ja pääset lääkäriin. Saat myös eläkettä ja voit asua ryhmäkodissa.
Voit olla ihan rauhallisin mielin. Sinun ei tarvitse olla huolissasi Suomen taloustilanteesta.