Pääsiäinen
Jo lähestyy, pajunkissat, koristeeksi, pöydälle, maljakkoon,
ne on somia, eiks, jee, koristeita.
Nimimerkki: Pääsiäinen
Jo lähestyy, pajunkissat, koristeeksi, pöydälle, maljakkoon,
ne on somia, eiks, jee, koristeita.
Nimimerkki: Pääsiäinen
Pääsiäinen se jo kolkuttelee,
on pizzaa, hedelmiä, suklaata kaupat pullallaan
reipasta huhtikuuta
kohta pitää kellokin kesään siirtää
ja kuviakin piirtää.
Nimimerkki: oskarinkokoinen
Kohta on Pääsiäinen. Mikä on paras juhla sinun mielestäsi? Pääsiäinen on ihan jees, mutta Joulu on todella kiva. Synttäreistä nyt puhumattakaan.
Vastaus:
Pääsiäinen tosiaan lähestyy. Pääsiäistä juhlitaan tänä vuonna 25.-28. maaliskuuta.
Minusta kaikissa juhlissa on omat hyvät puolensa.
Minusta on mukavaa, kun pääsiäisenä ovella käy virpojia.
Pidän erityisesti juhannuksesta. Silloin juhlitaan valoa ja keskikesää.