Kiusaamisen lopettaminen
Minulle jankutetaan koko ajan, että muiden kiusaamisen on loputtava, vaikka minä en lopeta sitä koskaan.
Miksi sitä ei voida ymmärtää, että minä en sitä lopeta koskaan?
Miksi aikuiset ihmiset viitsivät jankuttaa koko ajan samaa asiaa.
Vastaus:
Olet lähettänyt monta kysymystä samasta aiheesta.
Olenkin jo vastannut, että kiusaaminen on väärin muita kohtaan. Siksi ohjaajat puuttuvat siihen.
Tuntuu, että asia vaivaa sinua kovasti. Ja minun erilaisista neuvoistani ei ole tainnut olla sinulle apua.
Voisitko jutella asiasta lääkärin tai psykologin kanssa? Se helpottaisi oloasi.
Voisit varata ajan lääkärille omasta terveyskeskuksestasi. Hän auttaa sinua asiassa eteenpäin.