Mikä on Skype-puhelu?
Olen lukenut siitä mikä on Skype-puhelu, mutta mikä se Skype-puhelu on? Miten otetaan toisiin yhteyttä Skypellä?
Vastaus:
Skype on palvelu netissä. Skypen avulla voit keskustella ja soittaa puheluita.
Voit soittaa Skype-puhelun älypuhelimella, tietokoneella tai tabletilla. Lisäksi tarvitset sähköpostiosoitteen.
Voit lukea ohjeet Skypen käyttöön Kehitysvammaisten Tukiliiton oppaasta.
Pääset Sähköisen vuorovaikutuksen oppaaseen tästä linkistä (tukiliitto.fi)