Mitä mieltä koronasta?
Mitä mieltä Kerttu on korona-jutusta?
Vastaus:
Mielestäni koronaviruksessa on hyviä ja huonoja puolia.
Kurjaa on se, että korona aiheuttaa ihmisille huolta ja pelkoa.
Sekin on kurjaa, että korona lisää ihmisten yksinäisyyttä.
Onneksi koronasta seuraa myös hyviä asioita.
Olemme oppineet uusia tapoja pitää yhteyttä toisiimme. Olemme keksineet myös uusia tapoja auttaa ja ilahduttaa toisiamme.
Tilanne on nyt kaikille vaikea. Mutta se menee onneksi ohi.