Korona ja ratsastus
Yksi kaveri on mennyt ratsastamaan koronan aikana. Tekeekö se väärin?
Vastaus:
En usko, että kaverisi on tehnyt väärin.
Ratsastustallit tietävät, miten koronatilanteessa pitää toimia. He neuvovat ratsastajia.
Yksi kaveri on mennyt ratsastamaan koronan aikana. Tekeekö se väärin?
Vastaus:
En usko, että kaverisi on tehnyt väärin.
Ratsastustallit tietävät, miten koronatilanteessa pitää toimia. He neuvovat ratsastajia.