Rekku Rescue
Hei
Minusta toi Rekku Rescue on ihan tyhmä ja ilkee paikka. Kun heiltä pyytää esimerkiksi adotiokissaa, he eivät anna. En kuulemma osaa hoitaa kissoja, vaikka kuinka heille sanon, että kyllä minä osaan hoitaa kissoja.
Minusta tuollaisesta paikasta pitäisi tehdä rikosilmoitus poliisille.
Oletko samaa mieltä minun kanssani?
Vastaus:
Ymmärrän hyvin, että sinua harmittaa.
Mutta en ole samaa mieltä rikosilmoituksesta.
Rekku Rescue on yhdistys, joka auttaa ulkomaisia kulkukoiria ja kulkukissoja. He esimerkiksi etsivät eläimille koteja Suomesta.
Entisillä kulkukissoilla voi olla vaikea menneisyys. Ne voivat olla esimerkiksi pelokkaita. Niiden hoitaminen voi olla vaikeaa.
Entisillä kulkukissoilla voi olla myös esimerkiksi vammoja, joita pitää hoitaa yhdessä eläinlääkärin kanssa. Hoitoon voi mennä paljon rahaa.
Rekku Rescuella on vastuu siitä, että kissat pärjäävät uusissa kodeissa.
Älä siis ole pahoillasi siitä, että et saa adoptiokissaa. Moni muukaan ei saa.
Eläinsuojelujärjestöt ovat erittäin tarkkoja siinä, kenelle he antavat eläimen. Heidän täytyy olla.