Julkkisten nimikirjoitukset
Hei
Eikö se ole niin, että julkkisten pitää antaa faneille nimikirjoituksia?
Minä en ole saanut nimikirjoituksia lainkaan, vaikka olen pyytänyt. Osalta sain nimikirjoituksen.
Vastaus:
Monet julkkikset jakavat faneille nimikirjoituksia. Eivät kuitenkaan kaikki.
Julkkisten ei ole pakko jakaa nimikirjoituksia.
Moni julkkis on varmasti myös kiireinen, eikä ehdi jakaa nimikirjoituksia kaikille, vaikka haluaisi.
Harmi, ettet ole saanut kaikilta nimikirjoituksia. Mutta kiva, että olet saanut joiltain!
Toivottavasti saat lisää nimikirjoituksia myöhemmin.