Kesäaika 2020
Oi sä kesäaika taika, sateiden, ukkosten aurinkoista oloa.
Vai mitä, Kerttu?
Vastaus:
Olipa runollinen kysymys, kiitos.
Kesään tosiaan kuuluu sateet, ukkoset ja aurinko.
Pidän kovasti sateesta ja ukkosesta. Pidätkö sinä?
Oi sä kesäaika taika, sateiden, ukkosten aurinkoista oloa.
Vai mitä, Kerttu?
Vastaus:
Olipa runollinen kysymys, kiitos.
Kesään tosiaan kuuluu sateet, ukkoset ja aurinko.
Pidän kovasti sateesta ja ukkosesta. Pidätkö sinä?