Seksisuhde

Asun kaukana Helsingistä ja täällä ei ole Villiklubi-toimintaa. Eikä ole lähimmässä kaupungissa Lohjallakaan. Mistä voisin etsiä seksisuhteeseen seuraa?

Vastaus:

Juuri nyt seksiseuran etsiminen on tavallista vaikeampaa. Koronaviruksen takia ihmisten pitää välttää muiden tapaamista ja koskettamista.

Normaalisti seksiseuraa voi etsiä paikoista, joissa voi tutustua uusiin ihmisiin. Monet etsivät seuraa myös netistä.

Netissä on seuran etsimiseen erilaisia palveluita. Suosittuja palveluita ovat esimerkiksi Tinder ja E-kontakt.

Jos päätät jossain vaiheessa etsiä seuraa netistä, huolehdi turvallisuudestasi. Pelkän nettikeskustelun perusteella et voi tietää, millainen keskustelukumppani oikeasti on.

Netissä on helppo valehdella esimerkiksi nimi, ikä ja sukupuoli. Kuvakin voi olla väärä.

Jos sovit netin kautta tapaamisen, muista seuraavat asiat:

  • Kerro tapaamisesta etukäteen luotettavalle ihmiselle.
  • Sovi tapaaminen julkiselle paikalle, kuten kahvilaan.
  • Ota mukaan kännykkä.
  • Poistu paikalta heti, jos tapaamasi henkilö tai tilanne epäilyttää sinua.

Toivotaan, että koronatilanne helpottaa pian ja pääset tutustumaan uusiin ihmisiin.