Twinsyn käyttäjätunnus
Hei
minulla on Twinsy-niminen palvelu. Tiädätkö, mikä on hyvä käyttäjätunnus?
Vastaus:
Hei
Twinsy on kirjakerho.
Twinsyn tervetuliaispaketti maksaa postikulujen verran eli 3,95 euroa. Seuraavat paketit maksavat 21,90 euroa.
Puhelimeen voi ladata Twinsy-sovelluksen. Mutta vain Twinsyn maksava jäsen voi ladata sovellukseen jäsenkirjat.
Kun lataa uusia palveluita, kannattaa aina tarkistaa, onko palvelu ilmainen vai maksullinen.
Monissa palveluissa käyttäjätunnusta ei voi päättää itse. Usein käyttäjätunnus on oma sähköpostiosoite, mutta ei ihan aina.
Kun rekisteröidyt uuteen palveluun, sinulle lähetetään käyttäjätunnus yleensä sähköpostiin.
Jos et muista käyttäjätunnustasi, yritä etsiä sitä sähköpostistasi.