Hath Kids
Hei Kerttu
Tiedätkö milloin Hath Kidsin iOS-versio ilmestyy?
Vastaus:
Hei
Hatch Kids on pelien suoratoistopalvelu.
Suoratoistopalvelussa pelejä ei ladata pelilaitteelle vaan niitä käytetään netissä. Suoratoistopalvelu vaatii erittäin hyvän nettiyhteyden.
Hatch Kids maksaa 6,99 euroa kuukaudessa. Ensimmäisen kuukauden ajan sitä saa kokeilla ilmaiseksi.
Tällä hetkelle palvelun voi ladata vain Android-laitteille. En valitettavasti löytänyt netistä tietoa, milloin iOS-versio ilmestyy.
Android ja iOS ovat puhelimien ja tablettien käyttöjärjestelmiä.