Kirjeenvaihto
- Petri etsii elämänkumppania Pohjois-Karjalasta
- Minna etsii sinkkumiestä parisuhteeseen
- Tero etsii kirjekaveria naisista
- Outi etsii elämänkumppania
- Riitta etsii kaveria
- Laura etsii seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta
- Eetu etsii 29-31-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon
- Pia etsii uusia ystäviä
- Jugetsu etsii naisystävää
- Minna etsii noin 40-vuotiasta poikaystävää
- Pasi etsii naisia ja miehiä kirjoittelemaan
- Joni etsii parisuhdetta 20-35-vuotiaan naisen kanssa
- Emmi etsii elämänkummania miehestä
- Minna etsii naisia kirjeenvaihtoon
- Ronja etsii ystävää naisesta Turun seudulta
- Jyri etsii tyttökaveria Etelä-Suomesta
Petri etsii elämänkumppania Pohjois-Karjalasta
16.9.2025
Moi
Etsin tästä Pohjois-Karjalan puolelta luotettavaa ja rehellistä elämänkumppania itselleni.
Voisimme vaikka lähteä elokuviin tai syömään.
Tykkään kuunnella musiikkia ja katsoa elokuvia aika paljon myös.
Olisi mukavaa, kun joku ihana ihminen voisi laittaa tulemaan sähköpostia minulle.
Vastaa sähköpostilla Petrille: verneri(at)kvl.fi
Minna etsii sinkkumiestä parisuhteeseen
8.9.2025
Olen Minna
Olen 37-vuotias nainen. En käy töissä, olen eläkeläinen. Asun asumisyksikkössä Pohjois-Karjalassa.
En polta ja en juo. Käyn päivätoiminnoissa ma, ti, to ja pe. Ke mulla on vapaapäivä ja muroaamu.
Etsin mua pari vuotta nuorempaa sinkkumiestä pitkäaikaiseen parisuhteeseen.
Toivon, että asut asumisyksikkössä mielellään Pohjois-Karjalan ja Itä-Suomen alueella.
Toivon, että oot rehellinen, pitkä, hoikka, mukava, rauhallinen ja on tukena kaikissa asioissa.
Harrastukseni ovat kahvin ja teen keitäminen, shoppailu, kaupungilla tölkkien vienti kauppaan, lenkkeily, kirjeenvaihto, valokuvaus, videointi, ruuanlaitto, leipominen, sarjojen katselu, musan kuuntelu ja perheen, tuttujen sekä kavereiden näkeminen.
Minut löytää Facebookista ja mulla on Whatsapp.
Vastaa kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Tero etsii kirjekaveria naisista
6.9.2025
Olen Tero, 49-vuotias Tampereelta.
Tykkään jääkiekosta, konserteista, elokuvissa käymisestä ja hyvästä ruoasta.
Musiikkimakuni on suomirock, varsinkin Popeda.
Olen huumorintajuinen.
Liikun pyörätuolilla, avustaja on mukana kun käyn kaupugilla.
Etsin naispuoleista kirjekaveria.
Nyt kaikki naiset kirjoittelemaan, olen hyvä tyyppi!
Vastaa sähköpostilla Tampesterin miehelle: verneri(at)kvl.fi
Outi etsii elämänkumppania
27.8.2025
Hei
Olen 41-vuotias sinkku nainen.
Etsin tositarkoituksella elämänkumppania, joka ei petä ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
Vastaa sähköpostilla Outille: verneri(at)kvl.fi
Riitta etsii kaveria
22.8.2025
Hei!
Nimeni on Riitta. Asun Suomussalmella.
Etsin kaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin puhelimessa.
Vastaa Riitalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi
Laura etsii seurustelukumppania Keski-Suomen alueelta
20.8.2025
Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 41-50 vuotta.
Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta.
Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Tykkään käydä myös konserteissa ja keikoilla.
Toivon että et polta tai juo.
Vastaa sähköpostilla Lauralle: verneri(at)kvl.fi
Vastaa kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Eetu etsii 29-31-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon
20.8.2025
Olen Eetu 32 vuotta. Asun Keski-Pohjanmaalla.
Etsin seuraa kirjeenvaihtoon 29-31-vuotiaista naisista.
Olen kova valokuvaamaan, pyöräilemään ja tekemään puutöitä.
Ottakaa rohkeasti yhteyttä.
Vastaa sähköpostilla Eetulle: verneri(at)kvl.fi
Pia etsii uusia ystäviä
13.8.2025
Mun nimi on Pia, ikä on 48 vuotta.
Etsin pelkästään uusia ystäviä. En etsi seurustelukumppania, koska olen kihloissa.
Olen työssä toimintakeskuksessa maanantaina, tiistaina, torstaina ja perjantaina.
Harrastukseni ovat kävely ja pyöräily. Kuuntelen musiikkia radiosta ja YouTubesta.
Otan luontokuvia ulkona. Kännykkällä tykkään kuvata paljon. Karaokea laulan kotona myös.
Minä käytän kännykkää, Instagramia, Teamsiä, Whatsappia ja sähköpostia myös.
Asun Juuassa rivitalossa.
Vastaa sähköpostilla Pialle: verneri(at)kvl.fi
Jugetsu etsii naisystävää
13.8.2025
Moi
Olen Juha Ulvilasta. Olen 41 vuotta.
Etsin naisystävää tositarkoituksella.
Vastaa sähköpostilla Jugetsulle: verneri(at)kvl.fi
Minna etsii noin 40-vuotiasta poikaystävää
11.8.2025
Hei
Olen Minna. Olen 40-vuotias ja asun Mänttä-Vilppulassa.
Asun tuetusti ja käyn töissä.
Etsin suunnilleen samanikäistä poikaystävää.
Vastaa sähköpostilla nimimerkille Minna R: verneri(at)kvl.fi
Pasi etsii naisia ja miehiä kirjoittelemaan
11.8.2025
Olen 55-vuotias mies Vaasan Ristinummelta. Laittaisin sähköpostia naisten ja miesten kanssa. Myös vanhat saavat postailla.
Minulle saa myös laittaa kuvia ja muita juttuja Facebookiin.
Vaihdetaan puhelinnumeroita sähköpostitse!
Vastaa sähköpostilla Pasille: verneri(at)kvl.fi
Joni etsii parisuhdetta 20-35-vuotiaan naisen kanssa
7.8.2025
Hei!
Olen Joni 27 vuotta Kalajoelta.
Harrastan kitaransoittoa ja tykkään viettää aikaa tietokoneella.
Etsin pitkäaikaista ja vakavaa parisuhdetta mukavan, huumorintajuisen ja avoimen naisen kanssa, iältään 20–35 vuotta. Arvostan rehellisyyttä, luotettavuutta ja hyvää sydäntä.
Itse olen rauhallinen ja ystävällinen, ja toivon että voisin tutustua sinuun pikkuhiljaa viestitellen.
Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä!
Vastaa sähköpostilla Jonille: verneri(at)kvl.fi
Emmi etsii elämänkummania miehestä
7.8.2025
Hei
Olen Emmi Lahdesta. Olen 32-vuotias iloinen sinkkunainen.
Minulla on persialainen kissa. Olen fiksu ja huumorintajuinen.
tykkään Salkkareista ja päiväkahveista.
Käyn toimintakeskuksella viikottain. Maanantai ja perjantai ovat vapaat.
Etsin luotettavaa ja turvallista miestä elämänkumppaniksi. Toivon, että olet noin 49-50-vuotias, huumorintajuinen ja fiksu.
Toivon elämänkumppania, jonka kanssa voisi asua yhdessä ja mennä kihloihin ja naimisiin.
Ota rohkeasti yhteyttä ja viestitellään.
Vastaa sähköpostilla Emmille: verneri(at)kvl.fi
Minna etsii naisia kirjeenvaihtoon
7.8.2025
Olen Minna
Olen 37-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.
En polta ja en juo.
Etsin ympäri Suomea eri-ikäisiä naisia, nuoria ja vanhoja, kirjeenvaihtoon.
Tykkäätkö Pat ja Mat -jaksoja katsoa? Minä tykkään. Ne ovat hyviä.
Minun lempiruoka on nugetit ja riisi.
Tykkään kaikista bändeistä ja leffoista.
Tykkään Spotifyn podcasteja kuunnella.
Minun harrastukset: lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, kahvin ja teen keittäminen, tölkkien vienti kauppaan, shoppailu, valokuvaus, videointi, sarjojen katselu, ruuanlaitto, leipominen, musan kuuntelu sekä perheen, tuttujen ja kavereiden kanssa oleminen.
Vastaa kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna K.
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Ronja etsii ystävää naisesta Turun seudulta
7.8.2025
Moikka!
Olen Ronja, 22-vuotias ja asun Turussa.
Olen iloinen, kiltti, ystävällinen, huumorintajuinen ja luotettava.
Tykkään käydä kaupoissa ja kahviloissa. Tykkään ulkoilusta ja uimisesta sekä kissoista ja koirista.
Etsin uutta, luotettavaa ystävää Turun seudulta noin 18-25-vuotiaasta naisesta.
Toivon, että voisimme tehdä yhdessä asioita.
Vastaa kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ronja
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Jyri etsii tyttökaveria Etelä-Suomesta
7.8.2025
Moi olen Jyri
Ikäni on 31 vuotta.
Etsin nuorta tyttökaveria iältään 20-25 vuotta. Tyttö saisi olla mielellään Etelä-Suomesta.
Toivon että saisin tytön kanssa parasta mahdollista elämää.
Toivon että tyttö vastaa nopeasti.
Vastaa Jyrille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi