Epilepsiakohtaus ja huijaaminen
Miksi minulle sanotaan, että huijaan epilepsian, vaikka en oikeasti huijaa? Eilen tuli viimeksi kohtaus ja kerkesin kuulla, et hoitaja kysyi, tuleeko kohtaus. Yleensä ne aiheutuu, jos minua ahdistaa tai jotain. En haluaisi, että hoitajat luulee, että huijaan.
Ja nyt kohtaukset ovat alkaneet yöllä. Pissaan sänkyyn, kun saan kohtauksen, jos minua ei herätetä. Onko se noloa pissata sänkyyn yöllä?
Vastaus:
Oletko jutellut asiasta ohjaajien kanssa? Oletko kysynyt, miksi sinua ei uskota? Oletko kertonut miltä sinusta tuntuu, kun sinua ei uskota?
Onko sinulla joku luotettava ihminen, jolta voisit pyytää apua asian selvittämiseen? Voisitteko jutella yhdessä ohjaajien kanssa?
Voit jutella asiasta myös ohjaajien esimiehen eli pomon kanssa.
Ei ole noloa pissata sänkyyn yöllä. Se on hyvin ymmärrettävää.
Toivottavasti saat puhuttua asiasta, tsemppiä!