Ihmiset ovat ilkeitä minulle
Hei
Miksiköhän vieraat ihmiset ovat niin ilkeitä minulle? He näyttävät minulle keskisormea, haukkuvat, käyvät minun kimpuun ja lyövät ja potkivat minua. Ja sitten he sanovat kaikenlaista ilkeetä minulle. Semmoista joka ei pidä paikkaansa lainkaan.
Vastaus:
Hei
Kuulostaapa kurjalta.
Oletko sinulla joku luotettava ihminen, jonka kanssa puhua asiasta? Esimerkiksi ohjaaja tai sinulle läheinen ihminen?
Lyöminen ja potkiminen on laissa kielletty, siihen pitää puuttua.
Myös haukkuminen ja muu ilkeily on tietenkin väärin ja kiellettyä.
Pyydä asian selvittelyyn apua luotettavalta ihmiseltä.