Aspan asunnot

Hei

Lähetin Aspa-säätiöön kysymyksen niistä Aspan asunnoista aikoja sitten. Miksi he eivät ole vastanneet minulle?

Vastaus:

Hei

Kiva, että olet kysellyt asunnoista Aspasta.

En tiedä, miksi he eivät ole vielä vastanneet.

Varmistitko, että lähetit sähköpostin oikeaan osoitteeseen: asunnot(at)aspa.fi

Voit myös soittaa Aspan maksuttomaan palvelunumeroon arkisin kello 9-15: 0800 302 003

Aspan asunnot

Muutin kuukausi sitten Aspa-säätiön asuntoon. Aspan työntekijä käy säännöllisesti ja neuvoo esimerkiksi ruoanlaitossa ja siivouksessa. Itse käyn myös säännolliesti Aspan ryhmissä. Onko siellä päin Aspan kämppiä?

Vastaus:

Onnea uudesta kodista!

Aspa-säätiö vuokraa asuntoja esimerkiksi kehitysvammaisille nuorille ja aikuisille. Aspa myös kehittää ja tarjoaa asumisen palveluja.

Aspalla on asuntoja eri puolilla Suomea.

Lisää tietoa Aspan asunnoista on Aspan verkkosivuilla. Pääset sivuille tästä linkistä: www.aspa.fi