Chucky-elokuvat
Hei
Eihän Chucky voi tietää minun nimeä, koska me ei olla ikinä tavattu? Eikä kukaan ole kysynyt minun nimeä.
Ehkä minä olen liikaa katsonut kauhuelokuvia? Oletko samaa mieltä minun kanssani?
Vastaus:
Hei
Chucky ei voi tietää nimeäsi, koska Chuckya ei ole oikeasti olemassa. Chucky on hahmo elokuvassa.
Chucky-elokuvat voivat olla aika pelottavia. Jos sinua pelottaa kovasti, ei kannata katsoa Chucky-elokuvia.
Jos haluat katsoa Chucky-elokuvia, voitko katsoa niitä yhdessä jonkun kanssa?